بی غیرت یا ذلت پذیر.
- کشتن با کشتن چه فرقی داره.
- هردو دارن اشتباه میکنند، فلسطینی باشن یا اسراییلی.
- چرا باید داغدارشون باشیم.
- چرا باید دفاع کنیم ازشون؟
- اصلاً کشتن یا نکشتن اونا چه ربطی به ما داره؟
- ما هیچکدوم رو نمیشناسیم.
- نمیدونیم حق با کیه، نمیدونیم ظالم کدومه مظلوم کدومه! پس نه حمایت میکنیم، نه محکوم...
- این حمایتهای خیابانی، این شور وحال رسانهای برای حمایت از فلسطینیها، کار چارتا آدم جوگیر و احساسی و بیسواده که دارن ملت بیچاره رو تحریک میکنن.
+ این حرفها، تراوش فکری مقدس نماهای انجمن حجتیه و پیروان اخباریگری است که این روزها کم و بیش در حال نشر است.
پ. ن:
- به نظرم این مقدس نماهای بیدرد، از پیروان عبدالله بن عمر، سعدبن عمر و حارثبن حوط هستند که حتی با حضور امام حاضر هم، حق را نشناختند و برای دفاع از حق بهانه جویی کردند. در نتیجه به بهانۀ نشناختن حق، با ظلم معاویه کنار آمدند و از علی علیهالسلام حمایت نکردند: حکمت 262 نهج البلاغه
- اونهایی که این روزها، چشمشون رو به روی حقایق میبندند و نسبت به حوادث غزه و فلسطین بی تفاوت میگذرند، یا ترسو و ذلت پذیرند یا جاهل و بی غیرت که دارند تلاش میکنند ماهیتشون را پشت جریان مرموز مذهبی نماهای زاهد پیشه پنهان کنند.
- حجتیهای ها و پیروان اخباریگری بدانند که نتیجۀ بی تفاوتی آنها در ماجرای غزه و فلسطین، بی هیچ تردیدی کمک به صهیونیستهای ظالم خواهد بود.
- افرادی که غیبت امام معصوم را بهانهای برای سکوت خود میدانند؛ مطمئن باشند که در روز حادثه، حتی با حضور امام معصوم هم بهانه تراشی خواهند کرد.
سلام.
کد دادید. جایی خواندم هر جا درباره حجاب حرف از کار فرهنگی گفتند یقین بدانید حجتیه هستند.
حالا به من بگویید مسئولانی که در برابر حکم قطعی پاسخ سخت ولیفقیه سکوت کردند و جز انگش شماری، بقیه که معمولاً تا چند روز سخنان رهبر انقلاب لقلقه زبانشان بود ساکتند و حتی در ویراستی درباره همین کرمان عزیز ابا دارند به اسرائیل اشاره کنند؟
چرا حکم قطعی ولیفقیه درباره انتقام سخت رو هواست؟
چرا از جهت حقوقی پیگیری میکنند؟
و بسیار چراها در جهت فجایع فرهنگی که در کشور روی داده و میدهد؟