پدیدۀ شوم آنتن فروشی!
پیام های بازرگانی صدا و سیما یعنی سپردن دروازه های فرهنگی کشور به اغواگران بیگانه و بوالهوسان دیوانه. یعنی مسلوب الاختیار کردن نهادهای دینی کشور، یعنی تقویت حس طمع ورزی و به انزوا کشاندن سنّت های مولّد، یعنی به مخاطره انداختن رابطه های امنیت ساز مصرف، یعنی ترویج اباحه گری و استفادۀ ابزاری و جنسیتی از زنان به نفع زرسالاران صهیونیست، یعنی انحراف تدریجی زنان از جادۀ عفاف. پیام های بازرگانی، پدیدۀ شومی است که جز «آنتن فروشی» صلاحیت نام دیگری ندارد.
واژه آنتن فروشی واقعا واژه ی برازنده ای هستش برا این کار و غیر از این هم نیست. البته ناگفته نماند که دولت،صدا و سیما را مجبور کرده که از طریق تبلیغات، بخشی از هزینه های خودشو تامین کنه.